Acest site s-a nascut din dorinta si dor; dorinta de a fi de folos si dorul dupa oamenii cu care impartasim comuniunea de limba si credinta. Va invit sa treceti dincolo de aceasta prima pagina introductiva si sa descoperiti pe site o seama de materiale pe care vi le punem la dispozitie.

Freitag, 13. Juli 2012

Prima intalnire cu Isus

Prima intalnire cu Isus

…..,,Asa va face Domnul Dumnezeu sa rasara mantuirea si lauda in fata tuturor neamurilor” Isaia 66,11
Tanti Marusia venea in fiecare dimineata , cu exceptia zilei de sambata, la gradina din Balta Borcei sa lucreze cu norma. Si eu lucram cu norma la gradina, eram in vacanta de vara intre cl. Vl-a si a Vll-a. Satul unde aveam domiciliul fortat era departe,deoarece toata vacanta de vara o petreceam la ferma. Dormeam intr-o baraca mare cu foarte multe paturi, barbati, femei, copii, toti impreuna. Patul se compunea dintr-un prici cu paie , o patura aspra, iar sub cap ne puneam haine. Sobolanii se plimbau in voie pe paturi si intre paturi. Cind ploua totul era ud. De multe ori de groaza nici nu ma intindeam pe pat toata noaptea. Lucram impreuna cu adultii. Spisitul ce domnea intre ei imi displacea. Se veseleau pe seama altora, glumeau deplasat, foloseau cuvinte triviale, teseau permanent intrigi, de aceea imi placea sa lucrez izolata. Tanti Marusia mi-a atras atentia, ea era diferita, era foarte amabila, saluta politicos, se interesa binevoitoare si cu iubire de fiecare, apoi se departa si lucra si ea singura. Doream foarte mult sa o cunosc mai bine. Soarele Baraganului ardea nemilos. I-mi era foarte cald. Norma era mare, trebuia sa sap, sau sa plivesc, sau sa culeg morcovi, ardei, castraveti etc.Ce greu i-mi era. De cele mai multe ori induram foamea. Brinza mirosea urit si facea viermi, slanina era topita, rinceda, mamaliga era acrita, piinea era tare ca piatra ,apa clocita. Foarte de dimineataseful de echipa ne masura parcela-norma, apoi ne apucam de lucru. Intr-o zi pe cind sapam morcovii Tanti Marusia ,a venit pe locul mamei mele si a inceput sa sape, fara sa-mi spuna nimic. M-am emotionat, am crezut ca se afla acolo din gresala. M-am oprit din sapat si ma uitam intrebatoare spre ea. Mi-a daruit o privire calda si a clatinat capul cu simpatie. Am inteles ca ma ajuta.Am sapat o vreme in tacere. Deodata a inceput sa cante: ,, O Isus ce dulce nume. Linistind orice dureri, ne da pace , bucurie ,Celor slabi le da puteri”… Cuvintelecintecului au atins inima mea,m-au vrajit. Simteam cumma inunda o bucurie ce nu am simtit-o niciodata. Doream din toata inima sa-l cunosc pe Cel care ,, celor slabi le da puteri si linisteste orice dureri”. Tanti Marusia inca in ziua acria si in multe altele care au urmat mi la prezentat pe Domnul Isus, iar El a intrat in viata mea si mi-a daruit pacea, dragostea si bucuria Lui. N-am mai simtit nici caldura, nici oboseala ,nici foamea, nici setea, eram inaltata deasupra oricarei nevoi si necaz. De atunci viziunea mea asupra vietii s-a schimbat. Mi-am pus credinta si speranta in mainile Domnului Isus Hristos si simt ca este langa mine, ma intareste, ma sprijina, ma ajuta si ,, pune mantuirea si lauda in fata mea”.

Leave a comment and / or appreciate the article!



CLICK HERE
http://www.radio-elshaday.de/

CLICK HERE :» http://www.radio-megapower.de/

CLICK HERE :» http://christliche-radiosender.blogspot.com/

CLICK HERE :» http://radiomegapower-nonstop.blogspot.de/


Posted by: *DJ_DANY* ( ADMIN )

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen