Acest site s-a nascut din dorinta si dor; dorinta de a fi de folos si dorul dupa oamenii cu care impartasim comuniunea de limba si credinta. Va invit sa treceti dincolo de aceasta prima pagina introductiva si sa descoperiti pe site o seama de materiale pe care vi le punem la dispozitie.

Donnerstag, 19. Juli 2012

Plagiez, deci exist!


Plagiez, deci exist!

Plagiez, deci exist! In lumea de doftori, care nu stiu despre care a fost tema lor de doctorat, eu fur si copiez fara disceranamant! In lumea celor ce nu cuvanta decat ca sa spuna o ineptie...sau o rautate... Plagiez, pentru ca eu, Mihai Pop, recurg la mijloace diverse ca sa ma regasesc in eseurile mele. Fur! A! Scuzati-mi expresia vulgara a furtului de idei! Plagiez! Cam tot asta e! Tot ce se poate! De la Aristotel! Cum zicea un nene Rus, un simpatic ministru si care avea o doza fenomenala de dreptate...Bine si eu?! Ca eu nu incerc sa imi pun in fata numelui titluri....Numele meu de PLAGIATOR e chiar simpatic: Mihai Pop, plagiator eseist, poet ratat, romancier refuzat de cei care vad in mine un neica nimeni, filosof decazut, apologet de doi bani la scoala lu' Lewis sau Zacharias!... Dar macar toate astea urmeaza numelui meu! Numele meu este prea important incat sa simt nevoia sa imi pun ceva in fata lui...Ce sunt, urmeaza dupa numele meu!
Plagiez! Ce anume? Spre deosebire de toti ceilalti, eu recunosc ca plagiez! Da! Eu scriu ceva ce poate si altii le-or fi scris, dar de aia eu plagiez! EU FUR!!! Si nu imi pare rau, chiar daca vreo comisie ma v-a dovedi! Chiar ma bucur! Ma bucur sa pot plagia! Caci fara a copia nu stiu ce m-as face! Sunt un ZERO barat! Un prost! Mihai Pop e o jale!...
PLAGIEZ! Nici macar o idee care v-o scriu nu e a mea! Nu pot sa va scriu nimic bun sau rau... Sunt atat de neintelept, incat fara sa aud o idee, ma fac de rusine! Sunt un ratat!
Nu o sa va cer iertare ca niciodata, caci nu pot fi original! Sincer, uneori imi pare un pic rau...ca nu am ceva de dat decat acele lucruri pe care le plagiez! Si apoi. sincer ma bucur asa, ca Ioan Botezatorul, care putea avea atat de mult si totusi ca un plagiator divin ,si el, ca era doar un prieten imens, un plagiator extraordinar, ce se subtia mereu, si Prietenul sau devenea tot mai mare....Cel de la care venea era Originalul! Căci cine te face deosebit? Ce lucru ai pe care să nu-l fi primit? Şi dacă l-ai primit, de ce te lauzi ca şi cum nu l-ai fi primit? 1 Cor 4:7...Eu, Doamne mereu si vesnic, Te plagiez pe Tine! Si cand fac asta Tu te bucuri? Doamne, Tu, in ce lume de sfinti plagiatori esti, ba inca te bucuri de ei?!?..Dumnezeu ii iubeste pe plagietorii Sai!...




Curăţenie generală

O tânără a fost nevoită să-şi mute domiciliul pentru o perioadă de câteva luni ca mai apoi să revină la vechea locuinţă. În apartamentul respectiv nu mai locuise nimeni de o bună bucată de vreme; peste tot se aşezase praful aşa că se cerea făcută curăţenie generală. Fata şi-a suflecat mânecile hainei, s-a înarmat cu obiectele necesare curăţeniei şi s-a pus pe treabă. O zi întreagă a muncit din greu dar efortul i-a fost răsplătit pe măsură. Apartamentul arăta acum ca un cămin primitor.

Timpul a trecut, cele câteva luni s-au scurs cu repeziciune fără să mai poată fi chemate înapoi. Tânăra trebuia să părăsească apartamentul şi să revină la vechea locuinţă. După ce şi-a împachetat toate obiectele personale, s-a apucat să facă din nou curăţenie generală –ca atunci când abia venise.

La scurt timp, proprietarul apartamentului a sunat-o şi i-a mărturisit că apartamentul lui nu a mai arătat de mult aşa de curat şi a lăudat-o. Tânăra a zâmbit mulţumită; ştia că aşa ar fi făcut şi Isus: curăţenie generală.

Leave a comment and / or appreciate the article!




CLICK HERE http://www.radio-elshaday.de/

CLICK HERE :» http://www.radio-megapower.de/

CLICK HERE :» http://christliche-radiosender.blogspot.com/

CLICK HERE :» http://radiomegapower-nonstop.blogspot.de/


Posted by: *DJ_DANY* ( ADMIN )

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen