Acest site s-a nascut din dorinta si dor; dorinta de a fi de folos si dorul dupa oamenii cu care impartasim comuniunea de limba si credinta. Va invit sa treceti dincolo de aceasta prima pagina introductiva si sa descoperiti pe site o seama de materiale pe care vi le punem la dispozitie.

Donnerstag, 19. Juli 2012

SA STRIGAM LA DOMNUL!!!

SA STRIGAM LA DOMNUL!!!


Dar sint si lucruri care trebuie sa le facem cind apare o criza…
- 1 Imparati 17:17-24…

“Dupa aceea, fiul femeii, stapina casei, s-a imbolnavit. Si boala lui a fost atit de cumplita incit n-a mai ramas suflare in el. Femeia a zis atunci lui Ilie: “Ce am eu a face cu tine, omule al Lui Dumnezeu? Ai venit la mine doar ca sa aduci aminte lui Dumnezeu de nelegiuirea mea, si sa-mi omori astfel fiul?”
El i-a raspuns: “Da-mi incoace pe fiul tau.” Si l-a luat dela sinul femeii, l-a suit in odaia de Sus unde locuia el, si l-a culcat pe patul lui. Si s-a intins de trei ori peste copil, a chemat pe Domnul, si a zis: “Doamne, Dumnezeule, Te rog, fa sa se intoarca sufletul copilului in el.” Domnul a ascultat glasul lui Ilie, si sufletul copilului s-a intors in el, si a inviat: “Doamne, Dumnezeule, oare atit de mult sa mihnesti Tu chiar pe vaduva aceasta, la care am fost primit ca oaspete, incit sa-i omori fiul?” Si s-a intins de trei ori peste copil, a chemat pe Domnul, si a zis: “Doamne, Dumnezeule, Te rog, fa sa se intoarca sufletul copilului in el.” Domnul a ascultat glasul lui Ilie, si sufletul copilului s-a intors in el, si a inviat. Ilie a luat copilul, l-a pogorit jos in casa din odaia de sus, si l-a dat mamei sale. Si Ilie a zis: “Iata fiul tau este viu.” Si femeia a zis:”Cunosc acum ca esti un om al lui Dumnezeu, si cuvintul Domnului in gura ta este adevar.”

-Luca 18:7…”Si Dumnezeu nu va face dreptate alesilor Lui, cari striga zi si noapte catre El…?”

1. STRIGA CATRE DOMNUL IN TIMP DE NECAZ
- Psalm 107:28…”Atunci, in strimtorarea lor, au strigat catre Domnul,si El i-a izbavit din necazurile lor.”
- Psalm 34:17…” Cind striga cei fara prihana Domnul aude, si-i scapa din toate necazurile lor.”
-1 Imparati 17:20-21 ” Apoi a chemat pe Domnul” …” Si s-a intins de trei ori peste copil, a chemat pe Domnul, si a zis: “Doamne, Dumnezeule, Te rog, fa sa se intoarca sufletul copilului in el.” Domnul a ascultat glasul lui Ilie, si sufletul copilului s-a intors in el, si a inviat.”
-Iona 2:2…”In strimtorarea mea, am chemat pe Domnul, si m-a ascultat.”

2. STRIGA-L PE DOMNUL IN TIMP DE PRIMEJDIE
- Exodul 14:10 …”Faraon se apropia. Copiii lui Israel si-au ridicat ochii, si iata ca Egiptenii veneau dupa ei. Si copiii lui Israel s-au spaimintat foarte tare, si au strigat dupa Domnul dupa ajutor.”
-1 Samuel 7:8…”Si au zis lui Samuel: “Nu inceta sa strigi pentru noi catre Domnul Dumnezeul nostru, ca sa ne scape din mina Filistenilor.”
- Psalm 56:9…”Vrajmasii mei dau inapoi, in ziua cind Te strig: stiu ca Dumnezeu este de partea mea.”
Noi ne-am pierdut strigarea…nu mai spunem “ Oh…Domnul meu”…nu mai plingem in fata Domnului. In Biblie gasim foarte des cum oamenii in diferite situatii au strigat dupa ajutor… au plins in fata Domnului. Nu demult la evanghelizari inca se mai auzea ca cineva isi plinge pacatul, ca plinge in fata Domnului…dar astazi nimeni nu se mai pocaieste si nimeni nu-si mai plinge pacatul in fata Domnului…A pierit “Oful”… din rugaciune… Biblia este plina de strigate de durere…si acele secvente sint pline de putere; Domnul raspunde strigatelor noastre.
Astazi lumea este intr-o situatie mai grava, mai disperata ca oricind. Este nevoie ca toti crestinii sa plinga in fata Domnului, pentru ei, pentru copiii lor, pentru familiile lor, biserica lor, natiunea lor si chiar pentru lumea intreaga. Cind Dumnezeu este pentru noi…cine va fii impotriva noastra?

3. STRIGAM LA DOMNUL IN TIMPUL DEZASTRELOR.
- 2 Cronici 20:9…”Daca va veni peste noi vreo nenorocire, sabia, judecata, ciuma sau foametea, ne vom infatisa …inantea Ta…vom striga catre Tine din mijlocul strimtorarii noastre si Tu ne vei asculta si ne vei mintui!”
- Ioel 1: 10-12… ”Cimpia este pustiita, pamintul intristat, caci griul este nimicit, mustul a secat, untdelemnul nu mai este….bucatele de pe cimp sint pierdute…Via este prapadita, smochinul este vestejit, rodiul, finicul, marul, toti pomii de pe cimp, s-au uscat…si s-a dus bucuria de la copii oamenilor.”
Dumnezeu inceraca sa ne atraga atentia. Este timpul sa plingem in fata Domnului. Ce sa facem in timp de dezastru? Raspunsul in versetul de mai jos.
- Ioel 1:14…”Vestiti un post, chemati o adunare de sarbatoare; stringeti pe batrini, pe toti locuitorii tarii, in Casa Domnului, Dumnezeului vostru, si strigati catre Domnul…”
Avem suficiente dezastre pentru care sa strigam la Domnul? Nu se termina o veste proasta pina cind auzim de alte dezastre in alte parti…cutremure, inundatii, foamete, razboaie, boli, uragane tsunami…
………………………………

A. DUMNEZEU RASPUNDE CIND NE POCAIM (REGRETAM PACATUL SI NE SMERIM IN FATA LUI)
Dumnezeu nu raspunde la toata lumea. Multa lume plinge pentruca le este greu si vor usurare…dar nu pling cu parere de rau pentru pacatul lor. Si atunci , daca nu plingem regretindu-ne pacatul, Dumnezeu nu asculta strigatele noastre. Diferenta dintre Petru si Iuda a fost in faptul ca Lui Petru i-a parut rau si s-a cait. Iuda nu s-a pocait…a cautat sa scape de durerea lui spinzurindu-se.
- Iov 35:12…”Sa tot strige ei atunci, caci Dumnezeu nu raspunde, din pricina mindriei celor rai.”
- Judecatori 10:10…”Copiii lui Israel au strigat catre Domnul, si au zis: ”Am pacatuit impotriva Ta, caci am parasit pe Dumnezeul nostru si am slujit Baalilor.”
America are nevoie sa ingenuncheze in fata Lui Dumnezeu cu pocainta…

B. DUMNEZEU RASPUNDE CELOR DREPTI…
– Psalm 34:17…”Cind striga cei fara prihana Domnul aude, si-i scapa din toate necazurile lor.”
- 1 Cronici 5:20…”Caci in timpul luptei, strigasera catre Dumnezeu, care i-a ascultat, pentruca se increzusera in El.” Cind iti pui increderea in Dumnezeu…vei primii un raspuns cu siguranta.

C. TREBUIE SA NE CONCENTRAM UNDE TREBUIE…( VOIA LUI…NU AVANTAJELE NOASTRE)
- Psalm 84:2…”Sufletul meu suspina si tinjeste de dor dupa curtile Domnului; inima si carnea mea striga dupa Dumnezeul cel viu.”
Unii dintre noi il urmam pe Dumnezeu pentruca vrem binecuvintari…nu pentruca il iubim; asa cum unii dintre oameni il urmau pe Domnul Isus pentru ca ii hranea…
- Psalm 57:2…”Eu strig catre Dumnezeu, catre Cel Prea Inalt, catre Dumnezeu, care lucreaza pentru mine.”

D. TREBUIE SA FIM PLINI DE PASIUNE PENTRU DOMNUL.
– Psalm 142:1…”Cu glasul meu strig catre Domnul, cu glasul meu ma rog pentru Domnul.”
– Psalm 119:145…”Te chem din toata inima mea: asculta-ma Doamne, ca sa pazesc orinduirile Tale.”
– Osea 7:14…”Nu striga catre Mine din inima, ci se bocesc in asternutul lor; turbeaza dupa griu si must, si se razvratesc impotriva Mea.”
– Plingerile lui Ieremia 2:19…”Scoala-te si gemi noaptea cind incep strajile! Varsa-ti inima ca niste apa inaintea Domnului!”
– 1 Samuel 15:10-11…”Domnul a vorbit lui Samuel, si i-a zis: “Imi pare rau ca am pus pe Saul imparat, caci se abate dela Mine si nu pazeste cuvintele Mele.” Samuel s-a mihnit, si toata noapte a strigat catre Domnul.”
– 2 Cronici 7:14…”…daca poporul meu peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga, si va cauta Fata Mea, si se va abate dela caile lui rele, – il voi asculta din ceruri, ii voi ierta pacatul, si-i voi tamadui tara.”

Leave a comment and / or appreciate the article!




CLICK HERE http://www.radio-elshaday.de/

CLICK HERE :» http://www.radio-megapower.de/

CLICK HERE :» http://christliche-radiosender.blogspot.com/

CLICK HERE :» http://radiomegapower-nonstop.blogspot.de/


Posted by: *DJ_DANY* ( ADMIN )

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen