Acest site s-a nascut din dorinta si dor; dorinta de a fi de folos si dorul dupa oamenii cu care impartasim comuniunea de limba si credinta. Va invit sa treceti dincolo de aceasta prima pagina introductiva si sa descoperiti pe site o seama de materiale pe care vi le punem la dispozitie.

Samstag, 23. Juni 2012

cum se va savarsi nasterea din nou

cum se va savarsi nasterea din nou

Astazi a venit ziua sa se deschida usa vietiipentru toti oamenii de pe pemant, pentru toti aceia care au ravna si doresc a avea viata vesnica in Hristos.

Insusi Hristosbate astazi la usa inimii, a sufletului,si spune:" Scoala-te prefrumoasa si preiubita mea. Eu am venit din cer la tine, al tau mire,pentru a ma uni cu tine. Eu voi fi sotul tau. Ma voi cununa cu tine pe pamant si in cer.Eu astazi voi deschide usa sufletului tau, si nimeni n-o va inchide.

A venit ziua Mea, ca tu sa invii din morti, preaiubita si preafrumoasa Mea.Tu vei auzi glasul Meu si vei invia din morti.

Eu am venit sa te renasc in puterea Duhului Vietii, a Tatalui Meu si a AevaruluiIata ca te astept de multi ani.Scoala-te preafrumoasa meaTrupul tau este ca un sicriu pentru tine.El va invia va deveni nou, vesnic viu,si niciodata nu va cunoaste moartea.Eu am biruit moarteasi ea nu mai are putere asupra mea, nici iadul nici Satana, nici diavolul.Nu are putere asupra Mea nici saroele cel vechi.Tatal MI-a dat putere peste toata putera celui rau,, si totul a supus sub picioarele Mele pentru totdeauna.

Eu am venit din cer ca sa te invii, iubita Mes sotie si Mireasa.Ea este adormita in pulberea pamantuluicu trupul si va inviacurand si va scoate strigate de bucurie impreuna cu Mine.si se va bucura in vecii vecilor.

Porumbita Mea, vei canta psalmi de lauda duhovnicesti si ceresti si Eu voi fi cu tine pe pamant si voi imparati cu tine in cer.Iar trupul tau nu va vedea moartea, va primi neputrezirea, si nemurirease vs schimba si va fi ca trupul Meu vesnic ceresc.

Aceasta este nasterea din nou.

Toti vor auzi glasul lui Hristossi sufletele sfintilor si trupurile adormite.Eu am venit ca sa-i trezesc, sa-i invii si sa0i sfintesc.

Eu sunt Dumnezeul pacii, al intregului univers.Eu voi sfinti duhul omului, sufletul si trupul.Iata ziua Mea a venit, ca sa savarsec aceasta lucrare.In curand toti vor auzi glasul Meu, glasul trambitei. Vor lua fiinta ,se vor trezi si vor invia.

Iata, aceasta va fi prima inviere.

Si trupurile celor ce vor primi aceasta viata in duh,nu vor vrdea moartea niciodata.

Imparaia Mea va fi cu cei sfintiatat pe pamant cat si in cer. Dragostea Mea, intelepciunea mea,vor intra in tine,in sufletul tau. Minte Mea si gandul Meu vor intra in tine.

Tu, preafrumoasa Mea mireasa, vei primi cresterea de la MIne. Vei fi luminata si vei straluci ca si Mine, si vei fi cu Mine totdeauna, si nu te vei desparti de Mine.Ma voi cucuna cu tine. Tatal Ma va cununa cu tine inainteatuturor fetelor puterilor ceresti si ne vom aseza pe scaunul de domnie al salavei, desupra tuturor erurilor,si niciodata nu tr vei desparti de Mine, in vecii vecilor.Cand tu vei auzi glasul Meu, vei invia din morti,te vei trezi, voi lua de pe tine pacatul te voi face neintinata, si vei cunoaste pe Tatal meu ceresc si vei putea indeparta toata puterea satanica.Se vor deschide ochii tai,, si vei pitea deosebi lucrurile sfinte si lucrurile necurate.

Vei creste tinerii, si eu voi locui in tine cu toata puterea Mea pe care am primit-o de la Tatal Meu cersc.Atunci Satan si puterea lui nu vor sa te ispiteasca niciodata.Binecuvantata vei fitu, de neinvins,si te vei aseza cu Mine pe scaunul de domnie,cum am sta si Eu cu Tatal meu.Toate acestea sunt scrise.

Trupul lui Hristos, Biserica. Iata aceasta este Biserica, Mireasa si sotia lui Hristos.A primit puterea plinatatii , ceea ce este in Mine, in Isus Hristos .

Acesta plinatate a vietii,a fost daruita pentru Mine si pentru tine, pentru vesnicie de Tatal. Tu ai auzit vocea Mea, te0ai trezit din somn, te-ai trezit in Duh si ai inviat, si vei ajunge la cresterea staturii plinatatii Melesfinte, la statura plinatatii lui Hristos. Vei avea toata plinatatea in duh, suflet si trup.Toata puterea aceasta am primit0o Eu , de la Tatal Meu, si tu vei primi-o de la Mine.

Acesta este nasterea din nou. Nasterea in omul din launtru la glasul lui Hristos.Aceasta este o punte de legatura( un nou pod) a nasterii de pe pamant si in cer. Acesti nascuti sunt fiii Dumnezelui Celui Preinalt. Iata, in felul acesta , toti , neaparat, trebuie sa inteleaga si sa se roage lui Dumnezeu, ca sa deschida Duhul lui HristosTot ce este scris aiaci este lamurit pentru voi toti.A venit vremea sa marturisiti tuturor neamurilor si intregii omeniri, despre trezirez sufletelor, si invierea din morti, despre nasterea din nou a duhului sufletului si trupului

toate aceste lucruri au fost primite prin descoperiea data de Domnul Isus Hristos, slava LUI in veci.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen