Acest site s-a nascut din dorinta si dor; dorinta de a fi de folos si dorul dupa oamenii cu care impartasim comuniunea de limba si credinta. Va invit sa treceti dincolo de aceasta prima pagina introductiva si sa descoperiti pe site o seama de materiale pe care vi le punem la dispozitie.

Sonntag, 24. Juni 2012

Marturia unui pastor Autor: Vasile Sanda |

Marturia unui pastor
Autor: Vasile Sanda |

Numele meu de familie este: Sanda, iar prenumele: Vasile

Nu că noi prin noi înşine Suntem în stare să gândim ceva ca venind de la noi. Destoinicia noastră, dimpotrivă, vine de la Dumnezeu, (2Cor.3:5)
De aceea nu vreau să mă laud, că nu este de folos (2 Corinteni 12:1) iar dacă ar fi să o fac, aş face-o mai degrabă despre slăbiciunile mele (vs. 9), astfel că voi scrie câte ceva despre ce a făcut Dumnezeu în viaţa mea, cum El a făcut ca eu să mă nasc în Teleorman, România, în 1961, dintr-o familie de oameni simplii. Părinţii mei mergeau la biserica ortodoxă (rar, poate de 2-3 ori pe an) şi la fel am făcut şi eu, dar niciodată nu am văzut sau citit Biblia. Primele 8 clase primare le-am terminat în Plopii-Slăviteşti, şi am continuat la liceu în Bucureşti, iar după aceea am lucrat ca frezor aproape 6 ani, la două întreprinderi bucureştene. Am practicat karate mai mulţi ani, şi aveam pasiune pentru literatură, î-mi plăcea foarte mult să citesc, poate şi din dorinţă de cunoaştere. La 27 de ani, am plecat din ţară, aveam de gând să ajung în occident, aşa că Dumnezeu, la timpul potrivit a permis ca să ajung în Austria.

Acolo am auzit pentru prima oară despre Cuvântul lui Dumnezeu, şi am început să citesc Biblia, dar seara în ascuns, căci auzisem că este pentru cei fricoşi, slabi şi neajutoraţi (şi este adevărat, 1 Corinteni 2:3), dar cum pe atunci eu eram antrenor de karate, î-mi era greu să ştiu că cineva m-ar putea vede şi apoi ar zice că eu aş fi fricos şi slab; era desigur mândrie şi eram foarte greşit, căci este scris: „Dumnezeu stă împotriva celor mândri ...” (Iacov 4:6)

La scurt timp după aceea mergeam regulat la o biserică protestantă unde se vorbea româneşte. După câteva luni am făcut botezul şi frecventam adunarea din Linz, urmând învăţăturile celor ce conduceau adunarea de acolo, (pe atunci eu nu ştiam dacă ei, sau cei din adunare sunt falşi, sau nu), î-mi plăcea mult să ascult Cuvântul şi să citesc Biblia. Cei ce veneau la biserică erau de mai multe confesiuni, unde cei mai mulţi erau penticostali, dar şi baptişti, iar printre ei un număr mic de adventişti, ortodocşi şi evanghelici; (oameni ce plecaseră din ţară şi care erau dornici să afle Cuvântul Domnului, î-mi ziceam eu). Cam după 16 luni, am primit viza pentru Canada, unde m-am stabilit şi locuiesc de atunci. La scurt timp, am început să frecventez o biserică protestantă non confesională.

Cum la început, încă nu ştiam bine franceza (sau engleza), mai tot timpul mi-l petreceam citind Biblia. Am urmat apoi, cursuri de învăţare a limbilor (franceză şi engleză), după care, mai multe cursuri biblice la biserica "Le Chemin du Calvaire", 7 ani mai târziu eram ordinat pastor în Hull, o localitate de lângă Ottawa. Vroiam să-I slujesc lui Dumnezeu şi nu de puţine ori am fost invitat să predic, iar în 1995 am plecat cu familia (soţia şi cei patru copiii) misionar în România. Acolo am rămas 3 ani jumate, timp în care am început prima biserică (Harul, în Brîncoveanca); am făcut această lucrare misionară cu toată sinceritatea şi nici-o dată nu am crezut că aş putea să fiu greşit, şi nici nu credeam că învăţăturile date erau false, deşi acesta este adevărul, deoarece cele mai multe învăţături veneau de la învăţători sau pastori falşi, chiar dacă vorbeam şi din Biblie şi eram plin de zel, totuşi pe atunci nu cunoşteam adevărul.

La întoarcere în Canada, împreună cu un alt pastor am început o biserică în care se vorbea franceză (Maranatha Full Gospel Fellowship, în Aylmer). După aproape 2 ani, m-am întors cu familia în România şi am pus bazele celei de-a 2-a biserici (Harul, în Craiova), la revenire în Canada am slujit mai mulţi ani ca pastor asociat într-o biserică (Source Abondante, în Gatineau). Făceam parte dintr-o „Federaţie de adunări Independente”, dar vizitam şi alte adunări creştine indiferent de confesiunea lor religioasă şi aveam părtăşie cu ei, astfel că eu nesocoteam învăţăturile Cuvântului de la 2 Tesaloniceni 3:6. În Canada, am lucrat printre altele ca vânzător şi manager întrun magazin mic, am fost agent de pază, şofer de taxi şi militar în armata canadiană.

Duceam în general o viaţă după toate "regulile creştine" şi nu ştiam că este un "creştinism fals" care de fapt nu seamănă nici pe departe cu adevăratul creştinism, mergeam foarte des la biserică; 3-4 ori pe săptămână sau de mai multe ori chiar, ba uneori zi de zi. Eram totuşi, nedumerit dece sunt atât de multe religii, iar credincioşii aşa de diferiţi şi cu toate acestea î-şi spuneau creştini cu toţii! O, desigur că din rândul lor eram şi eu, însă nu puteam crede a fi adevărat aşa ceva, mă gândeam şi-mi ziceam că trebuie ca măcar cineva, poate că cunoaşte despre „adevăr”, dar cine?

Am fost invitat să predic, dar şi să asist, la foarte multe adunări şi aceasta nu numai în Canada sau România, dar şi prin Franţa, SUA, Ungaria, etc. şi eram din ce în ce mai apreciat şi mulţi mă vorbeau de bine, dar mie î-mi era tot mai frică deoarece ştiam că este scris: "Vai de voi, când toţi oamenii vă vor grăi de bine!... (Luca 6:26), înţelegeam eu toate acestea? poate că nu, dar ştiu sigur că-mi era frică. Cu toate că eu învăţam, îndemnam, predicam şi deseori participam la diverse lucrări de evanghelizare, acum ştiu că Domnului nu-I plăcea viaţa mea (Isaia 64:6). Tot pe atunci eu însumi aveam câteva întrebări pe care mi-le puneam, poate încă de pe vremea când am început să merg la biserică şi anume: „Există oare un canon, un model, sau o direcţie? Este oare o regulă precisă, care să delimiteze ce este curat de ce nu este curat? Deoarece, este scris: „Ieşiţi din mijlocul lor, şi despărţiţi-vă de ei, zice Domnul; nu vă atingeţi de ce este necurat, şi vă voi primi." (2 Corinteni 6:17), vroiam să ştiu unde este limita celor în mijlocul cărora trăiesc, adică limita lumii ca să nu mai fac parte din ea şi să pot împlinii cuvântul care spune: "...lumea este răstignită faţă de mine, şi eu faţă de lume!"(Galateni 6:14) Nu de puţine ori mă întrebam cum aş putea să verific dacă ce se spune este adevărat? Şi doream foarte mult să ştiu dacă este vre-o metodă care să pregătească pe omul lui Dumnezeu, dar niciodată nu am avut siguranţa că am primit răspunsul.”

Un lucru am primit totuşi, dar nu din învăţăturile oamenilor, ci de la Domnul, căci mi-a arătat ce este "harul Său", adică darul nemeritat pe care El î-l face oamenilor spre mântuire, deci orice acţiune a unui om de a se apropia de Domnul este "dar" de la Dumnezeu (Romani 9:18), astfel că nimeni nu ar putea spune că prin efort omenesc sau sforţare şi curăţire proprie a ajuns la adevăr, deoarece nimeni nu cunoaşte pe Dumnezeu şi nimeni nu poate venii la El decât prin Isus (Ioan 14:6). Eu, chiar dacă aveam dorinţă aprinsă să aflu şi să învăţ cât mai mult despre Cuvântul Domnului şi am citit Biblia de foarte multe ori, totuşi eram departe. Acum da, pot spune că numai dacă Domnul arată cuiva lumina, acel cineva poate vedea lumina (Psalmi 36:9). El este Stăpân, Se îndură de cine vrea şi împietreşte pe cine vrea (Rom. 9:18). Dar, pe atunci cu toate că ştiam aceste lucruri, deoarece este scris în Biblie, totuşi, nu puteam pricepe.

A fost o vreme când citeam tot mai mult din orice sursă, am făcut studii în Teologie, Istoria religiilor, Patristică şi despre Învăţătorii din Vechime. Căutam tot felul de surse istorice sau teologice şi chiar m-am înscris la 2 Facultăţi de teologie (Université Acadia şi St-Paul University, în Ottawa) unde am luat câteva cursuri, dar am rămas surprins văzând că oamenii în general nu urmează calea adevărului. Am văzut că cei mai mulţi nu cred toată Scriptura, că multe din ce se învaţă în şcoli (facultăţi teologice), ori se predică în biserici, nu este biblic, chiar dacă de multe ori se dau referinţe din Biblie ei totuşi nu-L cunosc şi nici nu au teamă de Dumnezeu, deci frica de Dumnezeu nu este înaintea ochilor lor.” (Romani 3:18)

Când am văzut eu că nu-s mulţi cei ce au adevărata frică de Dumnezeu, că cei mai mulţi iau totul cu superficialitate şi cu neglijenţă, am înţeles că tot ce spune Biblia este adevărat, cum că nimeni nu-L caută cu adevărat pe Dumnezeu (Romani 3:11). După cum am mai spus, eu am fost tot la fel de fals ca şi ei, lucru de care mă pocăiesc de acele vremuri de neştiinţă (Fapte 17:30) şi regret această cale largă pe care eram şi că nu mă nevoiam să intru pe uşa cea strîmtă (Luca 13:24).

Totul până acum aproape 2 ani, pe când eu tot mai făceam căutări prin cărţi şi pe internet, când am găsit pe adresa acestui site: http://www.atruechurch.info/, învăţături ce au stârnit în mine adevărate provocări, apoi m-am întrebat dacă eu eram pe calea adevărului, şi am văzut că învăţăturile mele nu erau din adevăr şi desigur nici ale celorlalţi, (vorbesc de cei de la care primeam învăţături şi cu care aveam părtăşie). Eu, eram prins în înşelăciunea diavolului prin falsul creştinism.

M-am apucat să verific dacă învăţăturile pe care le da autorul acestui site, Darwin Fish, vin din „adevăr”, adică din Biblie. Astfel că m-am întors la studierea Cuvântului; am luat aminte la referinţele date, cercetând: verset cu verset, şi am căutat să aplic, toate învăţăturile ce veneau din Scriptură. Apoi am văzut cât de greşit eram şi am înţeles din Biblie că numai dacă Dumnezeu dă darul de credinţă, cineva ar putea avea adevărata credinţă (Efeseni 2:8).

În Scriptură este zis că nimeni nu-L cunoaşte pe Dumnezeu, ci numai dacă Fiul vrea să i-L descopere cuiva (Luca 10:22),nimeni nu caută să facă binele (Psalmi 53:3), iar dacă cineva caută îţelepciunea... ar trebui să înceapă prin a avea frică de Dumnezeu (Psalmi 111:10), apoi va avea cunoştinţă despre cine este Dumnezeul adevărului (Isaia 65:16). Cei mai mulţi dintre cei ce-şi spun creştini nu cred „orice cuvânt care iese din gura lui Dumnezeu” (Matei 4:4), deşii Domnul spune că aşa trebuie. Prin urmare cei mulţi care totuşi studiază Teologia poate că au cunoştinţă despre ce-i în Biblie, dar cunoştinţa lor nu-i ajută, decât poate ca să se laude cu învăţăturile lor, ei cred că evlavia este un izvor de câştig (1 Timotei 6:5), deşi ei însuşi nu sunt mântuiţi, totuşi continuă să înveţe pe alţii greşit (Matei 23:13) şi î-şi dau învăţători după placul lor (2 Timotei 4:3).

Dumnezeu, m-a facut să înţeleg că mai înainte eram pe o cale largă ce ducea la pierzare (Matei 7:13) şi că urmam falsului "creştinism", de fapt am prezentat această cale, (http://sites.google.com/site/crestinadevarat/mantuire) astfel că eu care predicam altora, eu însumi nu eram mântuit; eu care credeam că îndrum oamenii pe calea vieţii, tocmai eu eram rătăcit, căci un orb nu poate să călăuzească pe un alt orb (Luca 6:39). De fapt „cum ar putea cineva să se apropie de El, dacă nu-L cunoaşte? Mulţi vorbesc de „dumnezeu”, dar foarte puţini de „Dumnezeul din Biblie”, astfel că cei mai mulţi slujesc şi se închină, nu adevăratului Dumnezeu, ci „dumnezeului veacului acestuia”. (2Corin.4:4)

Am primit înţelegere la cuvântul care spune că gândurile Domnului nu sunt ca şi gândurile omului, aceasta este valabil pentru toţi, prin urmare chiar şi pentru cei ce spun că sunt religioşi: „Căci gândurile Mele nu Sunt gândurile voastre, şi căile voastre nu Sunt căile Mele, zice Domnul. „Ci cât Sunt de sus cerurile faţă de pământ, atât Sunt de sus căile Mele faţă de căile voastre şi gândurile Mele faţă de gândurile voastre. (Isaia 55:8-9)

Cu teamă şi plin de groază faţă de Dumnezeu şi de cuvântul Lui (Iov 23:16), am respins învăţăturile falsului creştinism, am regretat şi m-am pocăit de neştiinţa şi de rătăcirea mea, de învăţăturile greşite pe care le aveam; dar şi de faptele murdare, adică cele făcute fără Dumnezeu, apoi de păcate ca: minciuna, curvia, idolatria, dar şi de credulitatea mea (Romani 16:18). Apoi am considerat toate lucrurile ce mai înainte aveau valoare pentru mine, ca pe o pierdere ca să-L câştig pe Isus, după cum este zis: „Pentru El am perdut toate şi le socotesc ca un gunoi, ca să câştig pe Hristos” (Filipeni 3:8), astfel că de acum pentru mine, lucrurile materiale nu numai că nu mai au preţ, dar nici nu mai sunt preocupat de ele şi nici de fire (Galateni 5:24).

După ce am ajuns la credinţa adevărată, am fost botezat în adevăr şi de atunci am căutat să trăiesc prin acest „adevăr”, după cum Domnul Isus spune: „Este scris: „Omul nu trăieşte numai cu pâine, ci cu orice cuvânt care iese din gura lui Dumnezeu.”(Matei 4:4), deoarece fiecare cuvânt (fără excepţie) al Domnului este important.

Vedeam din ce în ce mai clar înţelesul Scripturilor - şi cu toate acestea recunosc că este în chip întunecos şi că pricep în parte, aşa după cum este scris la 1 Corinteni 13:12.
Dumnezeu mi-a arătat apoi, răspunsul la întrebările mele, în Biblie, la 1 Petru 4:11 Dacă vorbeşte cineva, să vorbească cuvintele lui Dumnezeu. Dacă slujeşte cineva, să slujească după puterea pe care i-o dă Dumnezeu .... Apoi am început să vorbesc şi altora despre „adevăr”... fiindcă avem acelaşi duh de credinţă, potrivit cu ceea ce este scris: „Am crezut, de aceea am vorbit!” şi noi credem, şi de aceea vorbim. (2 Corinteni 4:13).

În luna mai din acest an 2010, am fost în ţară să vorbesc oamenilor despre adevăr, am mers la cei din biserica Harul, dar ei au respins învăţăturile adevărate, ba chiar au zis că m-am rătăcit de tot, astfel că au vrut să continue în învăţăturile de mai înainte, aşa că am rupt orice legatură cu ei, după cum spune porunca de la 2 Tesaloniceni 3:6 "În Numele Domnului nostru Isus Hristos, vă poruncim, fraţilor, să vă depărtaţi de orice frate, care trăieşte în neorânduială, şi nu după învăţăturile pe care le-aţi primit de la noi."

Apoi pretutindeni pe unde am călătorit fie prin ţară, fie în afara ţării (Canada, sau Grecia), am vorbit oamenilor despre Dumnezeul din Biblie, fie că ei ascultă sau nu ascultă (Ezechiel 2:7); dar, oamenii caută scuze şi se fălesc mai degrabă cu înţelepciunea lor (Romani 1:22), nu primesc Adevărul. Ei caută să se îndreptăţească, spunând că-l cunosc pe dumnezeu şi nu vor să mai asculte de altcineva, astfel că ei caută să urmeze după mintea lor dându-şi învăţători după placul lor (2 Timotei 4:3), cinstind astfel pe dumnezeul cetăţuilor din Daniel 11:38. Dar chiar dacă cei mai mulţi nu primesc, sau chiar mă urăsc şi poate că sunt batjocorit de ei, totuşi eu continui să vorbesc despre puterea şi mărimea Domnului. (Ps. 145:1-6)

Iată dece vreau să fac cunoscut oamenilor de pretutindeni; nu numai că vreau, dar şi trebuie s-o fac, deoarece aşa este poruncit: „Duceţi-vă în toată lumea, şi propovăduiţi Evanghelia la orice făptură. Cine va crede şi se va boteza, va fi mântuit; dar cine nu va crede, va fi osîndit.” (Marcu 16:15-16) să caute să ajungă la adevăr şi să-l iubească (2 Tesaloniceni 2:10), să nu asculte de învăţătorii mincinoşi (2 Petru 2:1) şi să lupte pentru credinţa adevărată (Iuda 1:3), altminteri toţi vor pieri, dacă nu se vor pocăi cu adevărat (Luca 13:5). Judecata va începe chiar de la casa Domnului, iar calea este atât de strâmptă până într-acolo, că şi cel neprihănit scapă cu greu (1 Petru 4:18).

După cum este ştiut din Scriptură că "pe pământ nu este nici un om fără prihană, care să facă binele fără să păcătuiască" (Eccleziastul 7:20) şi eu poate că fără voia mea aş putea să păcătuiesc; ştiu că este în mine această capacitate de a păcătuii, iar dacă ar fi cazul î-mi mărturisesc păcatul, mă pocăiesc (1 Ioan 1:9) şi caut să trăiesc după cuvântul Domnului, acceptând îndemnul şi mustrarea Sa (Pr. 6:23).

Poate că, chiar Domnul va permite ca eu să greşesc cu ceva, ca să mă încerce (2 Cronici 32:31), sau să încerce pe alţii (1 Regi 20:36), şi, El va face acest lucru ca nimeni să nu privească la un om, deoarece omul este supus slăbiciunilor (Iacov 5:17), dar ţinta trebuie să fie Hristos, după cum Dumnezeu Tatăl a zis: „Acesta este Fiul Meu prea iubit: de El să ascultaţi!” (Marcu 9:7). De aceea ţinta mea este să rămân în El, şi păzind poruncile Lui ascult de ce este scris ca să se împlinească ce-i scris: "Oricine rămâne în El, nu păcătuieşte..."(1 Ioan 3:6)

Eu ştiu bine că persoana mea nu este importantă şi nu pe mine am vrut să mă prezint, ci pe Dumnezeu, creatorul tuturor lucrurilor (Coloseni 1:16), tot astfel, referitor la învăţăturile postate pe acest site, ele nu vin de la mine, ci altcineva le-a scris, iar eu am tradus numai. Deaceea nu vreau să vorbesc prea mult despre mine, ci am vrut să fac o prezentare succintă a ceea ce a făcut Domnul pentru mine, scoţându-mă la lumină. Prin urmare cel mai important lucru aici şi în toate este Dumnezeu, a lui să fie toată lauda, slava, cinstea şi stăpânirea în vecii vecilor. Amin. (Apoc. 5:13)

Dacă învaţă cineva pe oameni învăţătură deosebită, şi nu se ţine de cuvintele sănătoase ale Domnului nostru Isus Hristos şi de învăţătura care duce la evlavie, este plin de mândrie, şi nu ştie nimic: ba încă are boala cercetărilor fără rost şi a certurilor de cuvinte, din care se naşte pizma, certurile, clevetirile, bănuielile rele, zădarnicile ciocniri de vorbe ale oamenilor stricaţi la minte, lipsiţi de adevăr şi care cred că evlavia este un izvor de câştig. Fereşte-te de astfel de oameni. (1 Timotei 6:3-5)



Dumnezeu este mai mare decât omul. (Iov 33:12)
Fiindcă “Domnul Se uită de la înălţimea cerurilor peste fiii oamenilor, să vadă de este vreunul care să aibă pricepere, şi care să caute pe Dumnezeu. Dar toţi s-au rătăcit, toţi s-au dovedit nişte netrebnici; nu este nici unul care să facă binele, nici unul măcar.” (Psalmi 14:23)
Iată ce spune Cuvântul: Încrede-te în Domnul din toată inima ta şi nu te bizui pe înţelepciunea ta! (Prov. 3:5) Dumnezeu mai spune: “Ci cât sunt de sus cerurile faţă de pământ, atât sunt de sus căile Mele faţă de căile voastre şi gândurile Mele faţă de gândurile voastre.” (Isaia 55:9)

Tu spui: “Chiar daca toti oamenii mi-ar spune ca sunt gresit, nu as putea sa uit iubirea Lui revarsata in viata mea.Chiar un inger daca mi-ar spune ca nu sunt pe calea cea buna,nu ma voi clatina, caci stiu de la cine le-am primit.”
R. Ce vrei să spui prin: “..caci stiu de la cine le-am primit...”? De fapt, ce ai primit? De la cine?

Cât despre minuni, ai grijă, nu invoca cu uşurinţă Numele Domnului; este adevarat că: prin El au fost făcute toate lucrurile care sunt în ceruri şi pe pământ (Coloseni 1:16), dar celor ce nu cred “adevarul”, Din această pricină, Dumnezeu le trimite o lucrare de rătăcire, ca să creadă o minciună, (2 Tesaloniceni 2:11), astfel, mai este scris la 2 Corinteni 11:14 Şi nu este de mirare, căci chiar Satana se preface într-un înger de lumină. Apoi la 2 Tesaloniceni 2:9 Arătarea lui se va face prin puterea Satanei, cu tot felul de minuni, de semne şi puteri mincinoase.

Dar, Ferice de omul, care îşi pune încrederea în Domnul, şi care nu se îndreaptă spre cei trufaşi şi mincinoşi! (Psalmi 40:4)
Aceasta deoarece, Cuvântul spune clar: Nimeni nu poate veni la Mine, dacă nu-l atrage Tatăl, care M-a trimis; şi Eu îl voi învia în ziua de apoi. (Ioan 6:44)

Leave a comment and / or appreciate the article!



CLICK HERE :» http://www.radio-elshaday.de/

CLICK HERE :» http://www.radio-megapower.de/

CLICK HERE :» http://christliche-radiosender.blogspot.com/

CLICK HERE :» http://radiomegapower-nonstop.blogspot.de/

Posted by: Daniel Ioan Notar *DJ_DANY*

2 Kommentare:

  1. Vă spun vouă, prietenii Mei, să nu vă temeţi de cei ce ucid trupul, şi după aceea nu mai pot face nimic. Am să vă arăt de cine să vă temeţi. Temeţi-vă de Acela care, după ce a ucis, are puterea să arunce în gheenă; da, vă spun, de El să vă temeţi.
    Nu se vând oare cinci vrăbii cu doi bani? Totuşi niciuna din ele nu este uitată înaintea lui Dumnezeu. Şi chiar perii din cap, toţi vă sunt număraţi. Deci să nu vă temeţi: voi sunteţi mai de preţ decât multe vrăbii.
    Eu vă spun: pe oricine Mă va mărturisi înaintea oamenilor, îl va mărturisi şi Fiul omului înaintea îngerilor lui Dumnezeu, dar cine se va lepăda de Mine înaintea oamenilor va fi lepădat şi el înaintea îngerilor lui Dumnezeu. (Luca 12:4-9

    AntwortenLöschen
  2. Domnul iubeşte (este dragoste)

    Romani 5:8 Dar Dumnezeu Îşi arată dragostea fată de noi prin faptul că, pe când eram noi încă păcătoşi, Hristos a murit pentru noi.

    Ioan 3:16; Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică. Şi 1 Ioan 4:16.

    Dumnezeu Se mânie

    Dumnezeu care Se mânie în orice vreme (Psalmi 7:11)

    Mânia lui Dumnezeu se descopere din cer împotriva oricărei necinstiri a lui Dumnezeu şi împotriva oricărei nelegiuri a oamenilor, care înăduşe adevărul în nelegiuirea lor. (Romani 1:18, 32)

    Vasile Sanda

    AntwortenLöschen