Acest site s-a nascut din dorinta si dor; dorinta de a fi de folos si dorul dupa oamenii cu care impartasim comuniunea de limba si credinta. Va invit sa treceti dincolo de aceasta prima pagina introductiva si sa descoperiti pe site o seama de materiale pe care vi le punem la dispozitie.

Montag, 1. Oktober 2012

Cine sunt Eu? Omul mai presus de Har

Cine sunt Eu? Omul mai presus de Har
 
 

Aflandu-ma intr-o delegatie la Ministerul Muncii in Bucuresti, am intalnit diversi oameni din clasa politica actuala cu, care am avut placerea de-a schimba cateva impresii si idei. Cu unul dintre acei politicieni am stabilit ca totusi am putea continua impresiile la un pranz. Ajunsi la restaurant ne-am asezat la masa iar Domnia sa m-a intrebat daca poate sa-si aprinda o tigara. Politicos i-am raspuns ca "Fumatul ucide", asa scrie pe pachetul de tigari. Omul bineinteles ca a inteles aluzia asa ca s-a conformat si m-a intrebat cu subinteles:
-esti cumva sectant? adica esti pocait? s-au esti de alta culoare (politica)?
-da , sunt de alta culoare (alb) si sunt crestin pocait i-am raspuns
- e bine sa fi crestin pocait mi-a raspuns Omul. Am fost si eu la o biserica de pocaiti si am fost foarte bine primit, mi-au dat chiar si un cuvant, iar la terminarea slujbei pastorul bisericii mi-a spus ca sunt foarte mandrii ca Eu am intrat la ei in biserica.
- l-am ascultat etalandu-si valoarea lui de om mare in clasa politica roamneasca, si i-am zis:
-sa-stiti Domnule ca nu acei oameni v-au primit bine in biserica, ci Harul Lui Dumnezeu se afla acolo, si lumina toata biserica.
-Domnul politician m-a privit lung si m-a intreabat:
-Dar le-ar placea, si ar fi mandra biserica sa aibe un Om ca mine acolo
-Daca ati fi ramas acolo in biserica, i-am raspuns , si ati fi incheiat un legamant cu Dumnezeu, ati fi beneficiat de Harul Lui. Dar asa s-ar putea sa fi pierdut acest Har. Poate Dumnezeu nu ar fi asa de mandru de Dumneavoastra dat fiind faptul ca sunteti destul de coruptibil si baza o aveti in contul dumneavoastra.
Omul m-a privit din nou luung si ganditor .....
Concluzie: S-ar putea sa pierdem Harul Lui Dumnezeu crezand ca suntem cineva .
     Multi chemati putini alesi
P.S. Nu esti de neinlocuit, esti doar necesar. Profita de Harul Lui Dumnezeu.

http://christliche-radiosender.blogspot.com/
http://radiomegapower-nonstop.blogspot.de/
http://www.facebook.com/megapower1976
https://twitter.com/MegaPowerDany

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen