Acest site s-a nascut din dorinta si dor; dorinta de a fi de folos si dorul dupa oamenii cu care impartasim comuniunea de limba si credinta. Va invit sa treceti dincolo de aceasta prima pagina introductiva si sa descoperiti pe site o seama de materiale pe care vi le punem la dispozitie.

Sonntag, 30. September 2012

Romania plange

Romania plange
 
 

Astazi, sufletul meu, ochii mei si fiinta mea plange cu Romania! Plange cu taranii romani batjocoriti, scosi din inchinarea lor traditionala din biserica pentru a raspunde necuratului. Pentru a fi intimidati batjocoriti pentru a le "suna-n fata" belciugele rosii cu care au fost legati ani si ani de o suferinta nemeritata. Li se aduce aminte prin aceasta atitudine caci n-au fost si nu vor fi liberi, niciodata, in tara pe care au lucrat-o in genunchi, pe care au iubit-o asa de mult, pe fata careia a curs sudoarea lor de parinti, ca sa-si poarte la scoli inalte copiii care s-au intors azi si-i pun sa jure cu mana pe Biblie caci au votat...intr-un anumit fel asa cum ei si stapanul lor intunericul ar fi vrut. Azi am plans cu lacrimile tarii mele cu suferinta ei de mama furata de adevar si iubire, mama care si-a crescut copiii scumpi "ce ce-a mai ramas" din hotiile asupra bogatiilor ei de catre straini si copii nelegitimi, care i-au furat (luat cu forta) din avere si date strainului...pe nimic. Azi am plans cu regretul caci nu pot face nimic pentru buna mea tara, pentru gustul painii specific numai ei. Azi, am acoperit cu drapelul indoliat, al Romaniei medaliile tatalui meu, decorat cu cele mai inalte onoruri militare acelea de a aduce eliberarea si bunastarea Romaniei. Azi, plang cu lacrimile celor ce plang cu adevarat pentru scumpa Romanie, pentru care ma rog...de departe.
Azi, am plans de mila fratilor crestini amestecati in locuri guvernamentale si senatoriale care au vandut prin apartenenta lor politica tara ca pe o...prostituata.
Azi, un fir rosu a trecut prin fiinta mea de mila celor ce stau "fara pasare" in Sionul romanesc, cat si-n toata Romania.
Azi, indraznesc in numele Domnului Isus sa va chem la rugaciune sfanta, sincera pentru ca Romania sa fie iertata, eliberata si sa fie saturata de bunatatea Domnului, acela care are si apa si painea si bucuria.
Doamne binecuvanteaza Romania!
http://christliche-radiosender.blogspot.com/
http://radiomegapower-nonstop.blogspot.de/
http://www.facebook.com/megapower1976
https://twitter.com/MegaPowerDany


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen