Acest site s-a nascut din dorinta si dor; dorinta de a fi de folos si dorul dupa oamenii cu care impartasim comuniunea de limba si credinta. Va invit sa treceti dincolo de aceasta prima pagina introductiva si sa descoperiti pe site o seama de materiale pe care vi le punem la dispozitie.

Sonntag, 23. September 2012

Cât timp? Iată că acum este vremea potrivită; iată că acum este ziua mântuirii. 2 Corinteni 6.2

Cât timp?

Iată că acum este vremea potrivită; iată că acum este ziua mântuirii.
2 Corinteni 6.2
Dr. N. vestise într-o seară Evanghelia într-un oraş şi apoi fusese invitat la cină de o femeie credincioasă. În timpul mesei, aceasta spuse în prezenţa fiicei ei necredincioase: „Ah, domnule doctor, vă rog, vorbiţi cu fiica mea! Ea nu doreşte să fie mântuită! De câte ori n-am vorbit cu ea şi alţii de asemenea, dar fără succes!“ Spunând aceasta plecă din cameră şi îl lăsă pe dr. N. cu fiica ei.
Un timp domni liniştea. Apoi dr. N. spuse: „Am impresia că sunteţi foarte mult chinuită cu acest subiect.“ – „Da, aşa este, domnule doctor, nu mai suport“, răspunse tânăra. – „M-am gândit eu“, replică dr. N. „Câţi ani aveţi?“ – „Optsprezece, domnule doctor.“ – „Ah, aşa tânără şi sunteţi mereu supărată cu aceste lucruri! Desigur, a fi creştin este un lucru minunat, important. A muri fără mântuire ar fi groaznic. După părerea dumneavoastră, cât timp ar fi necesar înainte de a trebui să acceptaţi credinţa?“ – „Ah, dacă aş şti!“ răspunse fata. „Până la vârsta de 50 de ani, cred că aţi putea aştepta cu întoarcerea dumneavoastră la Dumnezeu. Dar nu! De curând am fost la înmormântarea unei femei care avea doar 35 de ani. Dar până la vârsta de 30 de ani mai este timp, nu-i aşa?“ – „Nu ştiu, dacă este chiar atât de mult timp!“ – „Atunci să spunem până la 25 sau 20 de ani este suficient timp! În orice caz, mai sunt încă 2 ani până atunci!“


Astăzi, dacă auziţi glasul Lui, nu vă împietriţi inimile!
Evrei 4.7
„Nu ştiu“, răspunse gânditoare fata. – „Nici eu nu ştiu“, spuse dr. N. „Într-adevăr, cu cât mă gândesc mai mult şi îmi aduc aminte cât de mulţi oameni tineri au fost chemaţi dintr-o dată din viaţă, cu atât mai puţin am curajul să vă sfătuiesc să aşteptaţi chiar şi numai încă o oră pentru primirea mântuirii în Hristos. Dumnezeu spune în Cuvântul Său: «Astăzi, dacă auziţi glasul Lui, nu vă împietriţi inimile!» Ce ar fi dacă chiar acum am îngenunchea şi am striga la Dumnezeu după îndurarea în Isus Hristos, pentru ca El să vă ajute să recunoaşteţi ceea ce este spre mântuirea şi pacea dumneavoastră?“
Fata a fost adânc mişcată de seriozitatea cuvintelor. Fără ezitare a dat ascultare îndemnului omului lui Dumnezeu şi a îngenuncheat cu el pentru rugăciune. Dr. N. a cerut stăruitor Domnului, ca El să-i deschidă fetei ochii, pentru că ea dorea acum din toată inima iertarea păcatelor ei. Două zile mai târziu, se putea bucura în Domnul şi Mântuitorul de iertarea păcatelor ei. Era foarte fericită, pentru că făcuse acest pas.
Cât timp mai ai până la întoarcerea ta la Dumnezeu? Crezi că poţi amâna chiar şi numai până mâine? Astăzi îţi aparţine, poate nici această zi în întregime! Grăbeşte-te la Domnul Isus, până nu este prea târziu!

http://christliche-radiosender.blogspot.com/
http://radiomegapower-nonstop.blogspot.de/
https://www.facebook.com/RadioVoceaEvanghelieiGermania
https://twitter.com/MegaPowerDany

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen