Acest site s-a nascut din dorinta si dor; dorinta de a fi de folos si dorul dupa oamenii cu care impartasim comuniunea de limba si credinta. Va invit sa treceti dincolo de aceasta prima pagina introductiva si sa descoperiti pe site o seama de materiale pe care vi le punem la dispozitie.

Sonntag, 23. September 2012

Fiți mai buni Stau câteodată și mă întreb de ce Dumnezeu mă iubește atât de mult?

Fiți mai buni

Stau câteodată și mă întreb de ce Dumnezeu mă iubește atât de mult? Ce am făcut eu în viața asta să merit această onoare? De ce am meritat ca Domnul și Mântuitorul nostru, Isus Hristos a trebuit să moară pe Cruce pentru mine și niște oameni care nu se iubesc unii pe alții după cum ni se spune în Biblie, oameni care stârnesc războaie pe pământul acesta pentru supremație,oameni care urăsc, ucid, curvăsăresc, fură, înjură, bleastămă Prea- Sfânt Numele Domnului, oameni care nu respectă Sfânta Lege, care se căsătoresc cu același sex, si câte alte feluri de oameni.....

Oare noi am putea face un asemenea sacrificiu unii pentru alții? Am putea să ne daruim fiul/fiica nostru/a fără a cere ceva in schimb? Bineinteles că nu, ci dimpotrivă; L-am întreba pe Dumnezeu ce am făcut de merităm una ca asta ( dacă se întamplă ceva cu acea persoană ce o iubim), dar noi nu ne punem întrebarea: OARE CUM S-A SIMȚIT DUMNEZEU CÂND ȘI-A VĂZUT FIUL SĂU MULT IUBIT RĂSTIGNIT ȘI ÎNCĂ MAI ȘI SPUNEA
"IARTĂ-I TATĂ CĂ NU ȘTIU CE FAC"?

Nouă ne este greu să ne iubim unii pe alții sau să ne iertăm unul pe celălalt cănd greșim, și mai repede judecăm spunând că uite ce mi-a făcut persoana respectivă....cum aș putea ierta oare? Oare Dumnezeu cum poate ierta? Oare de ce nu putem încerca a fi mai buni, mai sfinți? Ca să putem spune- Te iert, pentru că și eu am fost iertat/ă de Domnul PreaÎnalt.

Of, mă doare când văd atâta ură și răutate în jurul meu și în lumea aceasta. Mi-aș dori pace, liniște, dragoste, bucurii, ajutor când e nevoie, binevoință, iertare, blândețe, și toate cele bune de la Domnul. DAR MAI PRESUS DE TOATE, CREDINȚA ÎN DUMNEZEU TATĂL, FIUL SI DUHUL SFÂNT, CĂ FĂRĂ DE EA NU PUTEM CUNOAȘTE TOATE ACESTEA ȘI VOM URÎ ÎN CONTINUARE ȘI NE VOM JUDECA UNII PE ALȚII.

VĂ MAI AMINTIȚI CELE 10 PORUNCI SFINTE DATE DE DUMNEZEU? LE RESPECTAȚI VOI OARE?

1. Eu sunt Domnul Dumnezeul Tău; să nu ai alți dumnezei afară de Mine.
2. Să nu-ți faci chip cioplit, nici altă asemănare, nici să te închini lor.
3. Să nu iei numele Domnului Dumnezeului tău în deșert.
4. Adu-ți aminte de ziua Domnului și o cinstește.
5. Cinstește pe tatăl tău si pe mama ta, ca bine să-ți fie și mulți ani să trăiești pe pământ.
6. Să nu ucizi.
7. Să nu fii desfrânat.
8. Să nu furi.
9. Să nu ridici mărturie mincinoasă împotriva aproapelui tău.
10. Să nu poftești nimic din ce este al aproapelui tău.

LE RESPECTAȚI VOI OARE?

NU UITAȚI CĂ DOMNUL VĂ VA CERE SOCOTEALĂ LA TOATE FAPTELE CE LE-AȚI FĂCUT!

LĂSAȚI-VĂ DE TOATE CELE RELE SUFLETULUI VOSTRU SI ALEGEȚI PE DUMNEZEU, ALEGEȚI CALEA SFÂNTĂ, CA SĂ FIȚI IERTAȚI. DOMNUL ISUS SĂ VĂ AJUTE SI SĂ VĂ BINECUVINTEZE!

AMIN!
 
http://christliche-radiosender.blogspot.com/
http://radiomegapower-nonstop.blogspot.de/
https://www.facebook.com/RadioVoceaEvanghelieiGermania
https://twitter.com/MegaPowerDany

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen