Acest site s-a nascut din dorinta si dor; dorinta de a fi de folos si dorul dupa oamenii cu care impartasim comuniunea de limba si credinta. Va invit sa treceti dincolo de aceasta prima pagina introductiva si sa descoperiti pe site o seama de materiale pe care vi le punem la dispozitie.

Freitag, 17. Dezember 2010

Mein Profil Über mich, *DJ_DANY* BIOGRAFIE

Mein Profil Über mich, *DJ_DANY* BIOGRAFIE

PDFDruckenE-Mail

News - Aktuellhttp://www.radio-megapower.de/

http://www.radio-megapower.de/

http://www.radio-megapower.de/

Hristos a spus:�“Duceţi-vă în toată lumea şi propovăduiţi Evanghelia la orice făptură. Cine va crede şi se va boteza va fi mântuit; dar cine nu va crede va fi osândit.” Scopul acestui post de radio este ca Evanghelia mântuirii să ajungă mai întâi la urechile voastre şi apoi în inimile voastre şi să puteţi astfel lua hotărârea de a va împăca cu Dumnezeu, prin credinţa în Isus Hristos. Vrem să aducem o raza de lumină în întunericul din jur si să vă ajutăm să găsiţi calea spre Dumnezeu, iar pe cei ce aţi găsit-o să vă ajutăm să rămâneţi pe ea.

Radio Vocea Evangheliei LÜBECK,GERMANY �pe internet 24 de ore pe zi. Incepand din aceasta dimineata puteti asculta Radio Vocea Evangheliei LÜBECK,GERMANY �pe internet la http://www.radio-megapower.de/

http://www.radiovoceaevangeliei.de/

Este un program de 24 de ore in care, peste orele obisnuite de program 8-12, 17-21, puteti asculta unele reluari si multa muzica impletita ici si colo cu psalmi. Speram sa va fie de folos. Spuneti va rog si altora care credeti ca sunt interesati. Domnul sa fie laudat!

Radio Vocea Evangheliei LÜBECK;GERMANY, Site-ul oficial al postului Radio Vocea Evangheliei LÜBECK. Informatii, stiri, articole http://www.radio-megapower.de/

RADIO “VOCEA EVANGHELIEI” - NON STOP,este un proiect demarat in luna Noiembrie 2010 si prin el propun tuturor vizitatorilor nostri o gama larga si variata de resurse crestine alaturi de un post de radio online 24/7. Chiar de la inceput am vazut ca Dumnezeu vrea sa se foloseasca de mine pe aceasta cale, de aceea vreau �sa fac din acest site o unealta de lucru pentru El.
>> Eu, cel care am creat si administrat acest site sunt un �tanar Misionar pe Internet �din �Lübeck,Germania.si doresc ca prin mine Cuvantul Domnului sa fie vestit cu putere. Tin sa mentin ca eu nu am nici un beneficiu material pentru ceea ce fac, urmand ca rasplata sa imi fie data in cer.
CE NE MOTIVEAZA?
>> Motivul pentru care fac totul cu atata daruire si seriozitate se afla scris pe paginile Sfintei Scripturi la Evanghelia dupa Marcu in capitolul 16 cu versetul 15: "Duceti-va in toata lumea si propovaduiti Evanghelia la orice faptura."
>> Credem ca prin internet putem fi prezenti in toata lumea si vrem sa fim o binecuvintare pentru orice faptura, ca impreuna sa populam Raiul lui Dumnezeu.
>> Daca acest site va conduce cel putin un om la Dumnezeu, si el va fi salvat, mantuit prin harul lui Dumnezeu, atunci consideram ca acest site si-a indeplinit scopul.
Daca vreun material de pe acest site nu este in conformitate cu Biblia va rugam sa ne semnalati acest lucru accesand pagina de contact, iar noi o sa luam masurile necesare. Multumim si va rugam sa ne sustineti in rugaciune!

Jesus ist für mich Gottes Liebesbeweis an uns Menschen! Er ist das allergrößte Geschenk! Und das wunderbarste dazu, weil er lebt und mein persönlicher Heiland ist! Es ist nicht auszudenken, was Gott aus den Bruchstücken unseres Lebens machen kann, wenn wir sie ihm ganz überlassen.
O cântare a lui David.

Wenn dein Herz brechen sollte, darfst du wissen, dass ich dir ganz nahe bin! (Psalm 34 .19)

Fürchte dich nicht ich stehe dir bei! Hab keine Angst ich bin dein Gott ! Ich mache dich stark, ich helfe dir, ich schütze dich mit meiner siegreichen Hand.
Jes 41,10

*. Domnul este păstorul meu: nu voi duce lipsă de nimic.

*. El mă paşte în păşuni verzi şi mă duce la ape de odihnă;
*. îmi înviorează sufletul şi mă povăţuieşte pe cărări drepte, din pricina Numelui Său.
*. Chiar dacă ar fi să umblu prin valea umbrei morţii, nu mă tem de niciun rău, căci Tu eşti cu mine. Toiagul şi nuiaua Ta mă mângâie.
*. Tu îmi întinzi masa în faţa potrivnicilor mei; îmi ungi capul cu untdelemn, şi paharul meu este plin de dă peste el.
*. Da, fericirea şi îndurarea mă vor însoţi în toate zilele vieţii mele, şi voi locui în Casa Domnului până la sfârşitul zilelor mele.

Über mich:

Mein Profil �Über mich, *DJ_DANY* BIOGRAFIE �10.09.1976 Rumänien,Hunedoara *DJ_DANY* �hat bereits lange Erfahrungen im Bereich der Moderation.. Begonnen 1988-1990 als Disc-Jockey in Rumänien (Sighisoara,Hetiur) über normale Discotheken, bis zum Nightclub, dort dann als Disc-Jockey im jahr 2002 ist er mit seiner Familie nach Deutschland in wundeschöner stadt lübeck umgezogen. Er arbeitet als Tischler . durch radiomoderatoren bei mehrere radiosender wurde er bekannt in Deutschland,Europa.er hat sein privates radio sender jetzt gemacht ,seit 19.09.10 schon alles erreicht hatte, machte er nebenberuflich. In den letzten Jahren moderierte er Live für Vereine und im Internet. Zuletzt talkte er bei verschiedenen Internet-Radiostationen, wo er interessante Gespräche ablieferte, und mit seiner Moderation beliebt bei alt und jung war. verpflichtet, als Gastmoderator dem Sender wenn es benötigt wird zur Seite zu stehen und ab und zu deutschsprachige Sendungen zu moderieren. So kann man ihn erreichen: radio_megapower@yahoo.de notar_daniel@yahoo.de�http://www.radio-megapower.de/��http://www.radiovoceaevangeliei.de/


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen