Acest site s-a nascut din dorinta si dor; dorinta de a fi de folos si dorul dupa oamenii cu care impartasim comuniunea de limba si credinta. Va invit sa treceti dincolo de aceasta prima pagina introductiva si sa descoperiti pe site o seama de materiale pe care vi le punem la dispozitie.

Sonntag, 5. Dezember 2010

Conferinta Peniel Spania


Conferinta Peniel Spania

Epilog Conferinta Peniel Spania
Dragi prieteni,

Inca o data multumim tuturor acelora care au sustinut in rugaciune initiativa Peniel de a organiza o conferinta de tineret in Spania. Prima sesiune a inceput vineri seara pe vremea cand romanii din tara se pregateau de culcare. Oboseala noastra a fost estompata de inchinarea entuziasta si de mesajul proaspat si direct de care am avut cu totii parte. Deschiderea si prezenta divina resimtita la rugaciunea finala ne-a dat sentimentul ca deja se meritase organizarea acestei conferinte in peninsula. Urmatoarele intalniri au fost caracterizate de o deschidere spirituala tot mai mare, astfel incat, parerea majoritatii celor aprox. 450 de participanti veniti din peste 35 de localitati a fost ca fiecare a putut vedea Fata Domnului la
Peniel.

Iata cateva din marturiile participantilor:
- “Am simtit din nou atingerea Duhului Sfant; am simtit prezenta lui Dumnezeu” (17 ani).
- “Am luat decizii noi si m-am apropiat mai mult de Dumnezeu” (21 ani).
- “Am hotarat sa-mi refac timpul de partasie cu Dumnezeu” (29 ani).
- “Am inteles ca sunt aici pe pamant ca sa traiesc pentru Isus si pen
tru a lupta pentru credinta” (28 ani).
- “Simt eliberarea Domnului si o transformare, un nou suflu si elan in viata spirituala” (28 ani).
- Conferinta “mi-a umplut vasul inimii” (45 ani).


- “Am fost miscat sufleteste pozitiv in timpul predicii si rugaciunii, dar mahnit la felul de inchinare a formatiei de lauda” (55 ani).
- “N-am mai avut un asa timp de inchinare de 5 ani de cand am venit in Spania” (28 ani).
- “Mi-a umplut inima de bucurie si pace si dorinta mea este ca Dumnezeu sa ma umple de Duhul Sfant” (35 ani).
- “M-am reintalnit cu El; am vazut Fatza Lui din nou aici” (20 ani).
- Aici “m-am nascut din nou. Am reusit sa ma inchin impreuna cu sotul m
eu pentru prima oara” (23 ani).
Multumim lui Dumnezeu pentru harul Sau nespus de mare. Fie ca El sa continue sa lucreze in inimile celor care au participat la aceasta prima conferinta Peniel in Spania!
Doamne, ajuta!

rn|

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen