Acest site s-a nascut din dorinta si dor; dorinta de a fi de folos si dorul dupa oamenii cu care impartasim comuniunea de limba si credinta. Va invit sa treceti dincolo de aceasta prima pagina introductiva si sa descoperiti pe site o seama de materiale pe care vi le punem la dispozitie.

Montag, 6. Dezember 2010

De ce atâtea sinucideri

De ce atâtea sinucideri

PDFDruckenE-Mail


De ce atâtea sinucideri
Autor: Creştinismul
Album: fara album
Categorie: Diverse

De ce sinucideri?

Poate ca nu ar fi trebuit sa scriu acest articol, sau poate chiar este necesar, sincer nu stiu, dar nu pot sa nu va impartasesc gandurile mele, cu care ma confrunt de o vreme incoace.

Ma doare sufletul sa vad atatea suiciduri, de parca ar fi facute la comanda. Stirile pe oricare post tv. au o abundenta a mortii din care jumatate se face prin suicid. Nu pot sa fiu indiferent cand acest flagel i-a amploare, o amploare fara precedent. Spun asta deoarece numarul celor ce isi rup firul vietii este in continua crestere.

Bineinteles ca sunt afectat sa vad cum tineri si batrani, iar mai nou in ultimii ani si copii recurg la acest ultim gest, de cele mai multe ori de neinteles pentru noi.

Ce-i mai trist este ca lumea deja s-a..

... obisnuit cu astfel de drame si incearca sa imbrace lugubrul gest, intr-un colt de cer, prin cuvinte care de care mai dragutedar si mai absurde.Dupa suicidul Madalinei am auzit si am citit multe , cum ar fi: "acum canta printre stele", sau " a plecat sa cante ingerilor si lui Dumnezeu"...

La fel se intampla si acum dupa suicidul Roxanei Briban. Oare de ce aleg oamenii sa duca vesnicia mantuirii in derizoriu? Chiar nu putem intelege si accepta faptul ca dupa legile Bibliei, crestinii isi pierd sufletul daca aleg suicidul? Sau crede cineva ca ne putem juca cu Dumnezeu si legile Sale dupa bunul plac? Nu , nu putem si nu avem voie sa luam locul Creatorului si sa dispunem de moarte atunci cand dorim noi. Ganditi-va ce drame ar fi in lume daca pilotul unui avion de pasageri ar hotari sa se sinucida..., sau mecanicul unui tren plin cu pasageri, poate chiar cu unii dintre noi, si-ar lua zilele? Exemplele pot fi fara numar.Stapanul mortii este diavolul, care isi cauta adepti prin inselaciune, asa cum a facut inca din gradina Edenului.

Da, stiu ca cei mai multi aleg suicidul din cauza depresiei, care vine in urma faptului ca se simt inutili, nemaiiubiti de parteneri sau parinti, ramasi fara glorie, fara loc de munca sau mii si mii de motive.

Ma intreb insa cati dintre noi aflati in situatii dificile, alearga cu necazul lui la Dumnezeu cu rugaciune si post? Si cati accepta hotararea Lui in viata lor cu bune si rele?

Recent a plecat dintre noi Poetul A.P. un om care a stiut cu ce se va confrunta in ultimul an de viata si care desi era foarte bolnav cu multe complicatii si cu verdictul cert ca nu mai are mult de trait, a ales contrar firii lui, sa rabde pana in ultima clipa hotararea Celui ce i-a dat viata. Si nu este singurul ci are in fata sa o pleiada de oameni valorosi, care au respectat decizia lui Dumnezeu in privinta vietii lor si dupa boli grave, neputinciosi si tristi, unii parasiti de toti prietenii chiar [ vezi Petre Tutea, Gica Petrescu, Gil Dobrica, Nicolae Dobrin] au plecat in lumea tacerii respectand voia lui Dumnezeupana in ultimul ceas.

Cred ca ar trebui sa acordam mai mult credit si mai multa cinste divinitatii si sa param incercarile prin care domnitorul iadului vesnic, incearca sa castige sufletele prin sinucidere, rupand pentru eternitate relatia acestora cu Dumnezeu. Un lucru ar trebui sa stie toti oamenii, ca dupa moarte nu mai este posibila iertarea ci pe acestia ii asteapta judecata viitoare, o judecata dreapta si fara echivoc.Asta am citit in Biblie, asta va spun dragii mei.

Sunt trist de fiecare data cand aud ca cineva si-a luat viata, sunt asa de trist ca nu-mi mai pot tine plansul in frau si ma doare ..

Dragii mei prieteni si toti cei care veti citi aici, va implor nu ingaduiti pecetea suicidului orice ar fi sa fie!!!

Odata indeplinit, actul sinuciderii, omul si-a ales liber cu propria vointa, stapanul si nimic nu-l mai poate scapa de chinul vesnic,

Isus spune : Eu sunt Calea , Adevarul si Viata. Sa lasam dreptul de veto Celui ce a daruit viata primului om, dar si mie si tie..

As aduga un crampei drept"postfata" din articolul pe care il gasiti aici: la Cella

http://asteptandminunile.blogspot.com

De ce se sinucid oamenii? In ultima vreme parca e un trend intre vedete ... trend negativ ... motive diverse.

Daca kilogramele se aduna, ma sinucid? Daca mi-am pierdut slujba, ma sinucid? Daca ma lasa sotul, ma sinucid? (Asta e pentru cei casatoriti). Daca nu ajung vedete, ma sinucid. Daca nu castig la loto, ma sinucid.

Pare comic insa efectiv isi canalizeaza energia si toata viata pentru o persoana, scop si nimic nu mai are valoare cand nu se implineste. Nu mai simt ca au valoare, considera ca viata nu mai merita traita.

Nu pot decat sa multumesc Domnului ca in nebunia mea, L-am auzit. Mi-a spus cat de valoroas sunt, ca am un pret, ca pretul meu e inestimabil, ca sunt iubit mai mult decat m-ar iubi orice pamantean, ca scopul meu nu e sa imi mentin un anumit numar de kilograme, sa am un statut, sa am un sot/sotie, sa am bani, o slujba, sa fiu vedeta.

Poate in ochii unora sunt ...

...considerat nimeni sau fara valoare insa nu si in ai Lui Dumnezeu. Statutul meu mi-i dat de Dumnezeu si, sunt baiatul Tatii. Sunt preiubitul Lui. Pentru mine a murit Hristos. Sunt valoaroasa in ochii Lui Dumnezeu.

Increderea mea e in El si cand nu Il simt, aud, vad si cand parca totul se prabuseste in jurul meu.

rn|

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen