Acest site s-a nascut din dorinta si dor; dorinta de a fi de folos si dorul dupa oamenii cu care impartasim comuniunea de limba si credinta. Va invit sa treceti dincolo de aceasta prima pagina introductiva si sa descoperiti pe site o seama de materiale pe care vi le punem la dispozitie.

Donnerstag, 17. Mai 2012

După ce ați început prin Duhul


După ce ați început prin Duhul


Am fost întrebat deseori de creştinii tineri: Oare de ce cad de atâtea ori? Am jurat solemn din toată inima şi am dorit să-L slujesc pe Dumnezeu; de ce am falimentat?” Acestora întotdeauna le dau singurul răspuns care există: „Încerci să înfăptuieşti prin propriile puteri ceea ce numai Hristos poate face în tine.” Şi atunci când ei îmi spun: „Știam că numai Hristos o poate face. Nu mă încredeam în mine însumi”, eu le zic: „Ba te-ai încrezut în tine însuţi, căci altfel nu ai fi căzut. Dacă te-ai fi încrezut în Hristos, El nu ar fi greşit.” O, sfârşirea aceasta în fire a ceea ce a fost început în Duhul are rădăcini mult mai adânci decât vedem noi. Să-L rugăm pe Dumnezeu să ne arate că, numai atunci când ajungem să ne ruşinăm şi să simţim goliciunea noastră, suntem pregătiţi să primim binecuvântarea care vine de sus.

Deci, eu întreb: „Trăieşti tu sub puterea Duhului Sfânt? Trăieşti tu ca un om uns şi plin de Duh Sfânt? Eşti devotat, dăruit Duhului, pentru ca El să lucreze şi să locuiască în tine?”

Doreşti să te dăruieşti Duhului Sfânt? Poţi să o faci imediat. S-ar putea ca multe lucruri să nu-ţi fie clare şi lămurite şi s-ar putea să nu simţi nimic; dar du-te în prezenţa lui Dumnezeu. Doar Dumnezeu poate face schimbarea. Singur Dumnezeu, care ne-a dăruit Duhul Sfânt, poate restaura puterea Duhului Sfânt în viaţa noastră. Singur Dumnezeu poate „ne întărească cu putere prin Duhul Său în omul dinlăuntru."

Share

SOURCE: CLICK HERE to read more


CLICK HERE to read more:» http://www.radio-elshaday.de/

CLICK HERE to read more:» http://www.radio-megapower.de/

CLICK HERE to read more:» http://christliche-radiosender.blogspot.com/

CLICK HERE to read more:» http://radiomegapower-nonstop.blogspot.de/

Posted by: Daniel Ioan Notar *DJ_DANY*




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen