Acest site s-a nascut din dorinta si dor; dorinta de a fi de folos si dorul dupa oamenii cu care impartasim comuniunea de limba si credinta. Va invit sa treceti dincolo de aceasta prima pagina introductiva si sa descoperiti pe site o seama de materiale pe care vi le punem la dispozitie.

Samstag, 26. Mai 2012

Nu e gata cu tine !


Nu e gata cu tine !

Când nesiguranța, problemele mele, ale altora, greșelile mele sau eșecurile celorlalți, m-au copleșit, am fost gata să cred că Dumnezeu nu mai are nimic bun pentru mine. "Mi-am imaginat destul, m-am amăgit destul crezând într-o schimbare în viața mea, dar este inutil. Nu există minuni" mă gândeam.

Am simțit cum e să ajungi într-o groapă în care tot ce mai aștepți este ca cineva să pună pământ peste tine. Tot ce mai poți gândi atunci este un singur lucru: "E GATA CU MINE!"

Poate că și tu ai simțit la fel într-un anumit moment al vieții tale sau poate vei simți în viitor. Un lucru te îndemn. Nu crede și nu te lăsa pradă situației temporare în care te afli ci crede în minunile și în planul lui Dumnezeu pentru tine.

Nu e gata cu tine dacă ai pierdut pe cineva drag!

Nu e gata cu tine dacă ai fost abandonat și părăsit!

Nu e gata cu tine dacă cineva te-a respins!

Nu e gata cu tine dacă cineva te-a făcut să suferi!

Nu e gata cu tine dacă nu poți plăti facturile, sau chiria!

Nu e gata cu tine dacă nu mai poți achita datoriile sau rata la banca!

Nu e gata cu tine dacă nu ai bani de pâine!

Nu e gata cu tine dacă ești căzut în groapă!

Nu e gata cu tine dacă proiectul tău nu ți-a ieșit!

Nu e gata cu tine dacă ai rămas șomer!

Nu e gata cu tine dacă cineva apropiat nu îți arată afecțiune și atenție!

Nu e gata cu tine dacă medicul ți-a spus că ai cancer sau altă boală!

Nu e gata cu tine dacă vina și condamnarea unor lucruri din trecut te macină!

Nu e gata cu tine dacă cineva te-a trădat și te-a mințit!

Nu e gata cu tine dacă ai fost alungat sau disprețuit!

Nu e gata cu tine dacă ai o depresie!

Nu e gata cu tine dacă tu vezi că nimeni nu te iubește!

Dumnezeu te scapă. Ai de făcut multe lucruri în viața ta și a celor din jurul tău. Totul este posibil, crede numai.

Jos în groapă fiind, mi-am amintit că de fapt am fost creat cu iubire și pentru un motiv măreț, deci aparțin nu unei gropi, ci cerului, spiritual vorbind, aparțin scopului divin, nu eșecului.

Așa mi-am pus din nou încrederea bunătatea lui Dumnezeu pentru mine și El a adus un cer nou și un pământ nou în viața mea.

El mi-a zis dinlăuntrul meu: "Am multe planuri și multe minuni de făcut în viața ta..." ASTA M-A ÎNVIAT! Asta m-a stimulat. Asta m-a făcut să strig, să râd, să plâng, să-L laud, să dansez de bucurie singur în camera mea. Asta m-a energizat! Pot să alerg pentru premiul meu !

Acum ridică-te și tu, acceptă și umblă știind că prin dragostea divină viața nu a terminat cu tine.

"M-a scos din groapa pieirii....Doamne Dumnezeule, multe sunt minunile şi planurile Tale pentru mine: nimeni nu se poate asemăna cu Tine. Aş vrea să le vestesc şi să le trâmbiţez, dar numărul lor este prea mare, ca să le povestesc." (Ps. 40. 1-5)

SOURCE: CLICK HERE to read more




Leave a comment and / or appreciate the article!

CLICK HERE to read more:» http://www.radio-elshaday.de/

CLICK HERE to read more:» http://www.radio-megapower.de/

CLICK HERE to read more:» http://christliche-radiosender.blogspot.com/

CLICK HERE to read more:» http://radiomegapower-nonstop.blogspot.de/

Posted by: Daniel Ioan Notar *DJ_DANY*

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen