Acest site s-a nascut din dorinta si dor; dorinta de a fi de folos si dorul dupa oamenii cu care impartasim comuniunea de limba si credinta. Va invit sa treceti dincolo de aceasta prima pagina introductiva si sa descoperiti pe site o seama de materiale pe care vi le punem la dispozitie.

Samstag, 27. November 2010

Silvia Costache – misionară în India

Silvi

ostache – misionară în India

PDFDruckenE-Mail


Silvia Costache este membră a Bisericii Creştine după Evanghelie Izbânda din Bucureşti. A primit o chemare specială pentru oamenii din India care nu au auzit niciodată Evanghelia. În anul 2001 Silvia a absolvit Facultatea de dublă specializare Teologie Baptistă – Engleză, în cadrul Universităţii Bucureşti. În anul 2007 călătoreşte pentru prima oară în India, apoi în 2009 pleacă din nou pentru mai multe luni și participă acolo la cursurileScolii Internationale de Ucenicie organizate de�Tineri Pentru Misiune.

Citiţi ultima scrisoare de informare de la Silvia:

Aglomerație, muzică, sute de idoli, statui colorate, temple din corturi făcute de mâini omenești, în care se ascund idoli hidoși – pe care doar când îi privești te înfiori, cerșetori la fiecare pas, lumini, claxoane, femei, copii, bărbați îmbrăcați ca de sărbătoare, căci, da, este „sărbătoareˮ, dar din păcate nu pentru Acela care este lumina adevărată, ci pentru întuneric. Așa arată micul orășel în care se desfășoară acum festivalul Dasai închinat urâciunilor și idolilor. Iar sufletele nu știu că sunt încătușate de întuneric. Cine să le spună dacă nu noi, fiii luminii?

Săptămâna aceasta am avut ca temă la școală: „cum să ducem Vestea cea Bună mai departeˮ. Eram nerăbdătoare să merg și să semăn sămânța.

E vineri. În oraș atmosfera este cea creată de festivalul Dasai. Mergem să ducem Vestea Bună, ca de obicei, hotărâm să mergem la spital. Am mers la secția de arși. Am întâlnit-o acolo pe femeia despre care v-am scris data trecută, acum era mult mai bine, își mișca mâna, și pielea ei arăta mult mai bine, chiar vorbea mai bine, deși nu așa de mult. Acolo l-am întâlnit și pe soțul ei și i am împărtășit și lui Evanghelia, era deschis și mi-a spus că citește din Biblie. Apoi, prietena mea a vorbit mai mult cu el. În fața spitalului ne-am rugat pentru o altă femeie și pentru copilul ei care era operat de tumoare. Am proclamat vindecare și cred că a avut loc. A trebuit să plecăm, dar în inima mea nu eram mulțumită doar cu atât. Ardeam în mine să mai împărtășesc cu cineva, și iată că, până la urmă, am avut ocazia! Unul din lideri mi-a arătat o tânără cerșetoare cu copii în jurul ei. M-a îndemnat să vorbesc cu ea. Am întrebat-o de unde era. Aici se vorbește nepali, așa că o altă prietenă traducea pentru mine în limba hindi. Tânăra cerșetoare ne-a cerut madicamente. Am spus că nu am medicamente dar că Isus o poate vinedeca. Nu știa nimic despre Domnul Isus. I-am spus câte ceva, atât cât se putea în vacarmul acela și în aglomerația care era. Ne aflam foarte aproape de unul din templele idolești, iar oamenii treceau cu grămada pe strada îngustă, ba chiar unii se opreau să vadă ce se întâmplă. Am vestit Evanghelia cu îndrăzneală pentru mai mult timp, fără să mă opresc, știind că și alții au vrut să asculte. Femeia a crezut în Domnul Isus și a dorit să se roage împreună cu noi. Printre altele, i-am spus că Domnul Isus o iubește și că are grijă de ea. Apoi ne-am rugat pentru durerea din brațul ei, nu putea să-și îndrepte brațul din cot. Vă spun sincer, la început am crezut că se preface, dar o durea cu adevărat. Ne-am rugat, așadar și Domnul a făcut o minune! Durerea i-a dispărut pe loc și a putut să-și întindă brațul. Era așa de uimită și de încântată! Atunci a spus în limba ei: „Isus cu adevărat mă iubește și are grijă de mine.ˮ Apoi ne-a rugat ca să ne rugăm și pentru fiica ei de un an, care avea probleme cu urechea. Credem că Domnul a vindecat-o și pe ea. Am dat mâna și am spus „Slavă Domnului Isus!ˮ A început să spună și ea la fel. Eram așa de bucuroase. De fapt, nu știu cine era mai fericită, noi, că am văzut minunea Domnului și că acest suflet a auzit despre Domnul Isus și că a crezut în El,� sau ea, care a simțit pentru prima oară dragostea Mântuitorului. În momentul acela, am înțeles puțin mai bine ce a însemnat viața și dragostea Domnului Isus, am avut încă un strop de revelație prin harul Lui.

Viza îmi va expira în curând. Cu ajutorul Domnului voi pleca peste o săptămână în Bangladeș, o țară� majoritar musulană, voi sta o luna aici, apoi în Nepal încă cel puțin o lună. Așa că vă rog să vă rugați pentru călătoria aceasta, pentru viză și pentru banii necesari, pentru protecție și ca Domnul să lucreze minunat oriunde vrea El să fiu și să salveze suflete.

Zilele acestea am mulțumit Domnului pentru frații mei care mă susțin în rugăciune și care sacrifică așa de mult pentru lucrarea Domnului din India! Domnul să vă răsplătească din plin.

Cu toată dragostea, în slujba Lui,
Silvia Costache

Mai multe informatii despre Silvia găsiti pe�http://agentiakairos.ro�� �


Read more about Silvia CostacheMai multe informatii despre Silvia găsiti pe http://agentiakairos.ro {jcomments on} by moderator



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen