Acest site s-a nascut din dorinta si dor; dorinta de a fi de folos si dorul dupa oamenii cu care impartasim comuniunea de limba si credinta. Va invit sa treceti dincolo de aceasta prima pagina introductiva si sa descoperiti pe site o seama de materiale pe care vi le punem la dispozitie.

Samstag, 27. November 2010

Andreea – misionară în Orientul Mijlociu

Andreea – misionară în Orientul Mijlociu

PDFDruckenE-Mail

News -

Andreea – misionară în Orientul Mijlociu

Numele meu este Andreea, am 24 de ani şi în urmă cu 3 ani jumătate am început să-L slujesc pe Dumnezeu pe câmpul de misiune împreună cu�Tineri Pentru Misiune Medias. Pentru a-L cunoaşte pe Dumnezeu mai mult şi pentru a-L putea face cunoscut pe câmpul de misiune, în aceşti 3 ani m-am pregătit participând la şcoli şi cursuri din cadrul YWAM ca şi :

  • 2007: cursul de misiune 321…START la Mediaş (un curs intensiv de o luna de zile care te ajută să guşti puţin din ce înseamnă misiunea)
  • 2008: SIU(Şcoala Internaţională de Ucenicie) la Mediaş – curs intensiv de 5 luni în care îţi pui rădăcinile adânc în identitatea ta ca şi copil al lui Dumnezeu şi eşti provocat să te laşi transformat pentru a transforma naţiunile.
  • 2009: SIB(Scoala de Interpretare a Bibliei) la Mediaş – o scoala de 3 luni care iţi oferă o unealtă(metodă de studiu biblic inductiv) pentru a aprofunda Cuvântul lui Dumnezeu şi a descoperi comorile ascunse în el.|
  • 2010: SOW (School of Worship) la Nashville, USA – o şcoală de 5 luni al carei scop este să devii cât mai intim cu Isus, să te închini Lui în duh şi-n adevăr în locul secret.

Am reuşit să gust puţin din ce înseamnă misiunea, plecând în misiune pe termen scurt în următoarele locaţii:

  • 2007: Oltenia, Rep.Moldova
  • 2008: Medgidia, Macedonia, Austria, Uganda, Kenia
  • 2009: Kenia, Orientul Mijlociu
  • 2010: North Carolina – USA, Cambogia, Tailanda (Asia)

Cred că prin experientele şi lecţiile de viaţă pe care le-am învăţat în acest timp, Dumnezeu m-a pregătit pentru a putea sluji eficient pe termen lung într-un câmp de misiune foarte greu: Orientul Mijlociu (numele ţării apare doar pe banner).

Mai jos aveţi câteva impresii despre Orientul Mijlociu, ceea ce Dumnezeu mi-a vorbit, planuri de viitor şi motive de rugăciune! Fie ca Dumnezeu să vă binecuvinteze nespus şi să facă să lumineze peste voi faţa Lui! Avem un Dumnezeu extraordinar care merită toată închinarea şi slujirea noastră!

Un nou drum

Ci cât sunt de sus cerurile faţă de pământ, atât sunt de sus căile Mele faţă de căile voastre şi gândurile Mele faţă de gândurile voastre.”

Ştim cu toţii versetul acesta, dar de multe ori, atunci când trăim acest adevăr în vieţile noastre nu ne prea place, nu ne place pentru că nu întelegem de ce, pentru că e momentul când trebuie să ne încredem în Dumnezeu orbeşte şi să ne supunem voii Lui! Lucrul acesta l-am experimentat eu în ultimele luni. La începutul anului 2010 îi spuneam Domnului sincer din inima, că scopul meu în viaţă e să Îl cunosc pe El şi să mă las modelată de El, să devin asemenea lui Isus! Nu ştiam ce cer�:D
Dumnezeu, credincios, mi-a ascultat rugăciunea, dar nu în modul în care mă aşteptam�:D
Mi-a cerut să pun deoparte pentru un timp visele pe care mi le-a dat, şi care mi se păreau bune, dar nu mi se pareau greu de împlinit, şi m-a luat şi m-a pus într-un loc în care niciodată nu m-aş fi gândit că o să merg pe termen lung : Orientul Mijlociu!

“Mi-a spus că viaţa nu e menită să fie usoară, şi dacă

într-adevăr vreau să cresc…acesta e locul potrivit!”
“Viaţa aceasta nu este despre a fi fericit sau despre a trăi confortabil, ci despre
a-L cunoaste pe Hristos şi pe El răstignit, despre a mă lasa în fiecare zi modelată de El pentru a semăna mai mult cu Isus! Viaţa aceasta nu este despre mine sau pentru mine, este despre El şi pentru El! “ – Andreea Coroian, august 2010

Impresia despre�Orientul Mijlociu dupa 2 luni .

Orientul Mijlociu(*)….o ţară cu două extreme: locuri turistice şi istorice extraordinare, cu peisaje care te lasă înmărmurit şi locuri sărăcăcioase, pline de gunoaie şi mizerie. O ţară în care totul e posibil, şi în acelaşi timp o ţară cu multe restricţii şi reguli culturale.

Religia oficială�în Orientul Mijlociu(*)�este islamul şi un procent de peste 90%, adică 70 de milioane sunt musulmani! O ţară fără Dumnezeu, am putut să văd asta şi să simt chiar din prima zi….oameni fără speranţă, plini de ură şi dorinţă de răzbunare, chiar şi printre cei care îşi spun creştini.

Alexandria e un oraş foarte mare, cu 6 milioane de locuitori. Traficul este intens, în special pe perioada verii e o nebunie. Noaptea la ora 2 străzile sunt pline de tineri, bătrâni, familii cu copii care ies la cină sau la plimbare pe malul Mării Mediteraneene. Aproape în fiecare zi, pe strada pe care stau se stârnesc certuri violente. Câteodată seara la 11, câteodată dimineaţa la 5, pentru ei nu există timp de odihnă. E o permanentă stare de agitaţie, zgomot şi oboseală. Cel mai liniştit timp al zilei e dimineaţa intre orele

5 – 9.

“Oamenii sunt foarte ospitalieri şi au relaţii strânse în familie, relaţii de la care familiile din Europa sau America ar avea de învăţat. “

Lupta spirituală…
Mă aflu într-o cultură atât de diferită de cea cu care sunt eu obişnuită sau altă cultură pe care am experimentat-o în misiunile pe termen scurt. Câteodată mă întreb: Doamne, de ce sunt aici? Chiar pot să fac o diferenţă? Razboiul spiritual aici e atât de puternic încât de multe ori mă simt neputincioasă, dar stiu că Dumnezeu e atotputernic şi El poate să folosească spre gloria Sa oameni mici şi slabi ca mine.

Sunt foarte puţini cei care sunt mulţumiţi de faptul că trăiesc în Orientul Mijlociu(*), majoritatea dintre ei, în special creştinii, din cauza opresiunii musulmanilor şi a sărăciei, visează să plece în altă ţară. Adevărul e că viaţa în Orientul Mijlociu(*)�e grea, dacă nu eşti conectat permanent la sursa vieţii şi a bucuriei, Domnul Isus Hristos, e foarte uşor să cazi în capcana deznădejdii şi a neîmplinirii. Aici simt că am nevoie de relaţia cu Dumnezeu şi prezenţa Lui tangibilă în viaţa mea mai mult ca oricând.

Efeseni 6:10-17
“Am nevoie permanent să-mi reamintesc cine este Dumnezeu,�promisiunile Lui pentru mine şi cine sunt eu în Hristos!”

Planuri de viitor:
- Să mă întorc în Orientul Mijlociu(*)�peste câteva zile.

-�Sa încep cursuri de limba arabă .

- Sa încep ucenicie cu un grup de fete şi să mă implic în lucrarea celor de la Campus Crusades.

Motive de rugăciune:

Protecţia Domnului să fie peste mintea, inima şi trupul meu—având în vedere războiul spiritual puternic din Orientul Mijlociu(*).

Andreea Coroian
TPM Mediaş

Phone:
0040-767-395559 – Romania
0020–182-053090 – Egypt
www.missiondiary.wordpress.com

andreeac_c_girl@yahoo.com�� � �|

@gmail.com


Read more about leonex by moderator
|

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen